Finnøya Gjestehavn

Kontaktinfo:

GPS posisjon: 58°43'59.5"N 9°13'40.5"E

Gjestehavna er lun og populær blant tilreisende. Stedet har servicebygg med toalett (åpent i sommersesongen). Det er dusj, vaskerom med vaskemaskin og tørketrommel som kan leies når det er betjening. Det er lagt til rette for strøm og vann langs bryggene.

Det er flytebrygge med bøyer for seilbåter og brygger langs land. Våren 2020 kom det på plass svenskefortøyninger for båtene som ligger inne i havna. Dette gjør det enklere både å få plass og fortøye ved flytebrygga.

Finnøya gjestehavnFlytebrygga

Havneavgift per døgn er:

opp til 30 fotkr 200,-
31 - 40 fotkr 300,-
41 - 50 fotkr 400,-
over 50 fotkr 500,-

skuldersesongkr 100,-Skuldersesongen er fra uke 20 til 24 og fra uke 33 til 39 (eller til vi skrur av strøm og vann.
medlemmer betaler kun kr 30,- per natt for strøm i skuldersesongen

Havneavgift kreves inn av vertskap eller Havnevertene. Når stedet ikke er betjent kan man benytte VIPPS for betaling av havneavgift:

VIPPS til #88910

Naturhavner på Finnøya

I tillegg til seilforeningens betjente anlegg på Finnøya kan man også benytte bryggene på vestsiden og bolter på nordsiden av øya. Vi jobber kontinuerlig for å rydde kratt og busker for å holde stier åpne og attraktive. Brygger og bolter er merket under.